ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ

Στο Artisti θέλουμε να είστε πάντα ευχαριστημένες με την αγορά σας γι αυτό σας προτείνουμε πριν την παραγγελία σας να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2273027588 ( ώρες καταστημάτων) ή στο info@artistishop.gr για την σωστή επιλογή νούμερο κ σχεδίου για εσάς

Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένες για οποιονδήποτε λόγο είμαστε στην διάθεση σας για αλλαγή νούμερου ή αλλαγή με οποιοδήποτε διαθέσιμο είδος του eshop

Αλλαγές γίνονται δεκτές σε διάστημα συνολικά maximum 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος ( το δέμα θα πρέπει να έχει επιστρέψει στην διεύθυνση μας εντός 14 ημερών ) με συνολικό κόστος μεταφορικά έξοδα 6 ευρώ

Κατόπιν αυτού του διαστήματος δεν γίνονται δεκτές αλλαγές – επιστροφές

Εαν λάβατε κάτι και θέλετε να προχωρήσετε σε αλλαγή μας ενημερώνετε εντός 3 ημερών από την παραλαβή σας  τηλεφωνικά στο 2273027588 ή με email info@artistishop.gr  και το στέλνετε άμεσα πίσω κατόπιν εγκρισης από το τμήμα αλλαγών μας ώστε να το παραλάβουμε  εντός 14 ημερών από την παραλαβή σας ,πάντα στην αρχική του κατάσταση με τα καρτελάκια barcode  και την απόδειξη αγοράς απαραίτητα  μαζί στο διάφανο σακουλάκι που έχετε παραλάβει .μπορείτε  στο email μας ενημερώνετε ποιο είδος σας ενδιαφέρει να το αντικαταστήσετε ώστε να σας κάνουμε κράτηση στο συγκεκριμένο μέχρι να φτάσει η επιστροφή σας ή να προχωράτε σε νέα παραγγελία εικονική για την δέσμευση του προιοντος γραφοντας στις παρατηρήσεις – αλλαγή –

Ο πελάτης μπορεί εάν δεν βρίσκει διαθέσιμο είδος στο νούμερο του εντός 14 ημερών  για αλλαγή και αντικατάσταση της αρχικής του αγοράς  έχει το δικαίωμα να πάρει ένα πιστωτικό  κουπόνι μείον τα έξοδα αλλαγής και αντικαταβολής και να το χρησιμοποιήσει για μελλοντική αγορά του στο eshop μας (  το πιστωτικό κουπόνι ισχύει για 1 έτος )

αν δεν βρείτε κάτι για αλλαγή την συγκεκριμένη περίοδο μπορείτε να κρατήσετε το πιστωτικό σας υπόλοιπο και να το αξιοποιήσετε σε μελλοντική αγορά σας χωρίς καμία δεσμευση για το προιον σε αυτή την περίπτωση χρεωνεστε μόνο 6 ευρώ συνολικά για τα μεταφορικά της αλλαγής και την νέα αποστολή

πιστωτικό μπορείτε να κρατάτε για οποιοδήποτε είδος αποκτήσατε απο εμάς , νέα συλλογή , προσφορά , εκπτωτικό , Black friday , bazaar

Αλλαγές γίνονται με εύκολο τρόπο σε όλη μας την συλλογή με email ή τηλεφωνικά . info@artistishop.gr τηλ 2273027588

Οι αλλαγές γίνονται νέα συλλογή με νέα συλλογή , εκπτωτικά με εκπτωτικά είδη , προσφορές με προσφορές

 

Αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε καμία περίπτωση σε

*προϊόντα με πειραγμένες ετικέτες , φορεμένα , πλυμμένα , μεταποιημένα
*προϊόντα υπερβολικά τσαλακωμένα ή λερωμένα (π.χ. make up,κραγιόν,αποσμητικό)
*γυαλιά ηλίου
*μαγιό (για λόγους υγιεινής)- εκτός αν δοκιμαστούν επάνω από τα εσώρουχα σας
*παπούτσια που έχει χαλάσει το κουτί τους ή δοκιμάστηκαν πάνω από το πρέπον

*προιόντα που δεν έγινε ενημέρωση 3 μέρες μετά την παραλαβή ότι θα γίνει αλλαγή

* προιόντα που λείπει το ταμπελάκι από το ρούχο ή η απόδειξη αγοράς δεν έχει μπει στο δέμα της αλλαγής

Για αλλαγές -Από εξωτερικό επιλέγετε δική σας μεταφορική και το αποστέλλετε / παραλαμβάνετε με δική σας χρέωση

εκτός Ευρωπαικής Ένωσης δεν γίνονται δεκτές αλλαγές – επιστροφές

Διεύθυνση αποστολής  > Artistishop Σάμος 83100 τηλ 2273027588

Το κόστος αλλαγής βαρύνει τον πελάτη και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια courier επιθυμείτε  , εναλλακτικά  σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε την δική μας courier με χρέωση δική μας και  συνολικό Κόστος συμμετοχής σας /αλλαγής 6 ευρώ αν χρησιμοποιήσετε την Αcs  . Σε αυτή την περίπτωση βάζετε χρέωση παραλήπτη , δηλαδή δική μας και το ποσό αυτό μας το κάνετε κατάθεση ή υπολογίζετε στο κόστος αλλαγής σας .

 

Επιστροφές – αλλαγές χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με το κατάστημα  – έγκριση δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται με χρέωση του πελάτη

Παραγγελίες με αντικαταβολή που δεν παραλαμβάνονται από πελάτες λόγω αδιαφορίας ή καθυστέρησης ή άρνηση παραλαβής τους και μας επιστρέφονται ως απαράδοτες από την courier , μελλοντικά οι επόμενες τους παραγγελίες δεν θα ξανά-αποστέλλονται με αντικαταβολή αλλά μόνο με πληρωμή της παραγγελίας τους με visa / τραπεζική κατάθεση στο eshop μας του ποσού της αρχικής παραγγελίας .

  • Στα είδη προσφοράς bazaar black friday εκπτωτικά γίνονται αλλαγές στον ίδιο κωδικό / νούμερο  αν υπάρχει διαθεσιμότητα σε οποιαδήποτε αγορά σας σε όλες τις περιόδους εκπτώσεων / προσφορών με κόστος 6 ευρώ συνολικά χρησιμοποιώντας την δική μας courier ή παίρνετε πιστωτικό κουπόνι ή αλλάζετε με οποιοδήποτε είδος της ίδιας κατηγορίας  .
  • στην αρχική σελίδα μας υπάρχουν λογαριασμοί iban/iris όλων των τραπεζών για την δική σας διευκόλυνση με μηδενικό κόστος/ έξοδα κατάθεσης αν κάνετε e banking συναλλαγή και να μην έχετε τραπεζικά έξοδα .
  • Μπορείτε να κάνετε ολική υπαναχώρηση/ακύρωση της παραγγελίας σας εως το στάδιο που το δέμα δεν έχει δοθεί στην courier χωρίς κανένα κόστος
  • Με την κάθε αγορά σας από το κατάστημα μας αποδέχεστε αυτόματα τους παραπάνω όρους αγοράς και αλλαγών
  • στα προιόντα Black Friday ισχύουν ειδικοί όροι προσφοράς και αλλαγών επιστροφών

 

  • Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη – επιστροφές χρημάτων

    Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε συνολικά χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών  από την παράδοση On line αγορών . Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Για να λάβετε επιστροφή χρημάτων εφόσον τηρείτε τις προυποθέσεις που ορίζει ο νόμος και αναγράφονται παρακάτω και ακολουθείτε παρακαλώ αυστηρά την διαδικασία επιστροφής : 1) Μας στέλνετε email στο info@artistishop.gr με θέμα υπαναχώρηση παραγγελίας εντός 3 ημερών από την παραλαβή του δέματος σας μαζί με iban αν εχετε πληρώσει με αντικαταβολή και φροντίζετε να έχει φτάσει το δέμα σας εντός 14 ημερών στην διευθυνση μας Artistishop Σαμος 83100 τηλ 2273027588 . 2)Το συσκευάζετε προσεκτικά και 3)βάζετε απαραίτητα μέσα την απόδειξη αγοράς από την ταμειακή μας, κατόπιν το παραδίδετε σε οποιαδήποτε courier της επιλογής σας 4) με χρέωση δική σας ( οι επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο με χρέωση δική σας και όχι του καταστήματος όπως ορίζει ο νόμος που αναγράφεται αναλυτικά στον gov ) . Χωρίς καρτελάκι επάνω στο είδος και χωρίς ταμειακή απόδειξη εφορίας μέσα και χωρίς χρέωση αποστολέα στο δέμα σας δεν θα γίνονται δεκτές υπαναχωρήσεις και το δέμα σας θα επιστραφεί ξανά πίσω με χρέωση δική σας,
  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους που βαρύνουν τον ίδιο .
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά στο email info@artistishop.gr  και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Τα προιόντα αποστέλλονται μαζί με την επίσημη ταμειακή απόδειξη αγοράς με οποιαδήποτε courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα και πάντα συστημένα ώστε να υπάρχει εγγύηση και ασφάλεια παραλαβής στην διεύθυνση Artisti shop εμπορικό κεντρο loui marc Σαμος 83100 τηλ 2273027588
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων .
  • Δεν επιστρέφονται τα αρχικά έξοδα αποστολής παράδοσης (4 ευρώ Ελλάδα , 15-35 εξωτερικό ) ακόμα και αν αυτά έχουν γίνει δώρο από την εταιρεία μας  για την αγορά σας , ούτε τα έξοδα αντικαταβολής  ( 3 ευρώ )  γιατί όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με courier και όχι με τον φθηνότερο τρόπο ( ταχυδρομείο ) .
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Στην περίπτωση πληρωμής αντικαταβολής ο πελάτης στο δέμα ή σε email θα αναγράψει το iban που επιθυμει να λάβει την επιστροφή των χρημάτων του. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
  • τα επιστρεφόμενα είδη είναι νέας συλλογής / σαιζόν με full price

    Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

    Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, καλλυντικά ,γυαλιά ηλίου , εσώρουχα , καλσόν , μαγιώ , κορμάκια ,  κ.α.).
  • προιόντα που αγοράστηκαν με τιμολόγιο αγοράς
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων ( προ παραγγελίες προιόντων )
  • προιόντα αξίας κάτω των 30 ευρώ
  • εκπτωτικά είδη , είδη προσφορών , black friday ,bazaar , προωθητικών καθ ότι αφορά προιόντα που έχει λήξει η εμπορική διάρκεια της χρήσης τους και αποτελούν προιόντα εκαθάρισης αποθήκης /σαιζόν
  • οι όροι υπαναχώρησης και οι εξαιρέσεις αναγράφονται στο επίσημο σαιτ της κυβέρνησης gov
  • https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation
  • δεν γίνεται υπαναχώρηση σε αγορές εκτός Ευρωπαικής Ενωσης

 

TOP